- Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Bestellingen worden met de hand op bestelling gemaakt. Het kan met kleine artikelen zoals een hooizakje of een hangmat gebeuren dat uw bestelling de zelfde dag nog verzonden wordt. Indien u een bestelling heeft geplaatst van andere artikelen zal de leverijd kunnen oplopen naar 3 weken. Dit ligt geheel aan de drukte van bestellingen op dat moment. Als u een bestelling heeft geplaatst, krijgt u een e-mail van ons als bevestiging dat de bestelling gelukt is. Wanneer wij beginnen aan uw bestelling zult u wederom een e-mail ontvangen, hierin wordt dan aangegeven dat wij bezig zijn met uw bestelling. Hierna zal het niet zo lang meer duren voor u uw bestelling mag ontvangen.
- Kunnen de Fleece-liners en/of Pee-pads op maat gemaakt worden?
Ja dit kan op bestelling gemaakt worden. Heeft u een maat die niet op de webshop staat? Stuur dan gerust een E-mail/Whatsapp/Messenger bericht en dan kunnen we bespreken wat de afmetingen zouden moeten zijn. Wij zetten de afmetingen altijd afgerond op de webshop. Dit omdat andere klanten ze dan ook kunnen bestellen. Heeft u een trappengat nodig in uw Fleece-liner? Dit is mogelijk, door op de webshop bij de juiste maat de keus te geven dat u een trappengat wilt hebben. Hierbij vult u ook in waar het trappengat moet komen, in het midden van de Fleece-liner (dit houdt in dat er nog stof om het gehele gat heen zit) of aan de zijkant. Als u deze keuze heeft gemaakt willen wij graag een tekening ontvangen van u met alle afmetingen juist opgeschreven en uitgetekend zodat wij weten waar het gat zou moeten komen. LET WEL OP: het is en blijft handwerk en het is dus mogelijk dat het gat niet exact zal passen.
- Ik heb geen e-mail ontvangen van de webshop hoe kan dit?
E-mails worden automatisch verzonden na de bestelling. Indien u geen e-mail heeft gehad binnen een paar minuten kunt u het beste in uw spam map kijken. Helaas komt het nog wel eens voor dat ons e-mail adres als spam wordt gezien. Zorg er voor dat dit niet nogmaals gebeurd door het e-mail adres als geen spam te markeren. Zo helpt u ook toekomstige klanten met het ontvangen van onze e-mails.
Heeft u een e-mail gestuurd via het contact forum of gereageerd op een email. En u heeft binnen 24 uur geen antwoord terug gehad in uw mailmox, dan zou het ook heel goed kunnen dat het in uw spam map terecht is gekomen. Kijk altijd uw spam map of ongewenste map na. Indien u echt nog geen e-mail heeft ontvangen kunt u altijd een Whatsapp of Messenger bericht sturen. Hier zijn wij van Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 20:00 en Zaterdag t/m zondag van 10:00 tot 17:00 op te bereiken. Normaal gesproken reageeren wij op een e-mail binnen enkele uren. Maar het kan voorkomen dat het niet helemaal goed door komt.